Բնագիտատեխնիկական ստուգատես՝ մուտք 11․01․2020

139044420_742185046418653_7758600221205543346_n (1)

Այսօր՝ Ավագ դպրոցի 10-րդ դասարանի ընտրությամբ խումբը ՆԱԽԱԳԻԾ՝ ԼԱԲՈՐԱՏՈՐ ՆՈՐ ՓՈՐՁԵՐ և ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑԱՅԻՆ ՆԱԽԱԳԻԾ՝ «ՍՈՎՈՐՈՂ- ՍՈՎՈՐԵՑՆՈՂ» -ի շրջանակում պատրաստեցին ջերմային շարժիչի մոդել, որի միջոցով ցուցադրեցին ջերմային շարժիչի աշխատանքի ցիկլա­յին­/պարբերական  բնույթը և գնահատեցին սառնարանի դերը ջերմային շարժիչներում: Այնուհետև իրենց պատրաստած մոդելով ջերմային շարժիչի աշխատանքի սկզբունքը ցուցադրեցին և բացատրեցին միջին դպրոցի սովորողներին։

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s